Subcribe to our RSS feeds Join Us on Facebook Follow us on Twitter Add to Circles

Pages

Wednesday, 10 September 2014

Kesian anak-anak kita kalau...

As salam dan salam sejahtera buat semua,

Pada entri kali ni, saya nak kongsikan permasalahan kesihatan yang pernah dialami oleh anak-anak kita..Tak mustahil dikalangan anak-anak kita mempunyai salah satu masalah seperti di bawah.. 















Kita sebagai ibu bapa semestinya merasa bimbang jika perkara-perkara di atas terjadi kepada anak-anak kita. Pendedahan terhadap aspek penjagaan kesihatan anak-anak dilihat sangat penting bagi membolehkan mereka terhindar daripada penyakit yang boleh memudaratkan kita seisi keluarga..

Kesian anak-anak kita sekiranya penjagaan kesihatan dan pemakanan yang sempurna diabaikan walaupun kita cuba mendapatkan nutrisi terbaik dalam kesibukan kita menguruskan kehidupan seharian..

Untuk semua ibubapa yang tengah membaca entri ni, kasihankan anak-anak kita mulai sekarang. Dapatkan yang terbaik mereka.


MEALSHAKE MENJADI PILIHAN SAYA DAN SEKELUARGA







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

TESTIMONI-TESTIMONI PENGGUNA MEALSHAKE









Setakat ini dahulu entri yang dapat saya kongsikan bersama. Saya mendoakan kita semua menjadi 'role model' dan contoh terbaik kepada anak-anak kita kelak. In shaa Allah..

sharing from,
saya untuk semua 'ummi' di luar sana :)

Promosi MEALSHAKE bulan September 2014, beli 3 free 1. Anda boleh kongsikan bersama-sama sanak saudara atau sahabat andai yang lain. Memang berbaloi. Jika berminat untuk dapatkan Mealshake Shaklee untuk diri atau yang tersayang, boleh hubungi saya nanti..tq :)




Dapatkan E-Book kisah kejayaan  Master Maria dan Master Firdaus secara percuma..

klik sini utk dapatkan e-book percuma!!

No comments:

Post a Comment